23 Mayıs 2007 Çarşamba

Aşk Sevgi Msn Nickleri

AŞK & SEVGİ MSN NİCKLERİ

(u)--[Vay Benim Deli Gönlüm Yaralı Ku$a Döndü Güvendim Dağlara Kar Yağdı Birer Birer]--(u)

Keşke dağlara gelincik olsaydım da, okşamasını bilen avuçlarının içinde solsaydım.

Sevdiğim değil canımsın, uzak değil yakınımsın. Hayaller hep yalan -olur, hayalde değil canımdasın.

Yıldızlar Kadar Parlak, Yıldızlar Kadar Güzelsin! Aranızdaki Tek Fark, Yıldızlar Milyonlarca, SEN Se Teksin!!

Sevdiğim değil canimsin, uzak değil yakinimsin. Hayaller hep yalan olur, hayalde değil canımdasın.

Delice sev,haince terk et ama ALDATMA...

Zaman,sevginin büyüklüğünü anlatır...

Biraz seni bilirler, biraz beni Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdiğini.

Beni bos bir kutu farz et,icimi ise sevginle donat...

Bir gül olmak isterdim, dalımdan koptuğum an yalnız senin için kopayım ve yalnız senin avuçlarında solayım diye birtanem!

Ayak ucumda başladı sevgi... ...Simdi başımın tepesinde oluşan bir düşünce yığınıyla bulutlardan aşağı hızla düşüyorum, dua ediyorum paraşütüm acilsin.

Güneşe adını buzla yazan biri olursa, bil ki o seni benden çok seviyor..

Kim bilir hangi aksam güneşle beraber bende söneceğim kim bilir hangi ellerden son suyumu içeceğim belki göremeden öleceğim fakat yinede seni EBEDİYEN SEVECEĞİM

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmiştim ölmeden önce

Bir gün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasız gitmek istersen, yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim...

Ne Elimden Tuttular Ne Yüzüme Güldüler , Nede Bir Gün Olsun Ölümüne Sevdiler. Ben Sevdim Başkasına Verdiler. Bana Bu Dünyada Mutluluk Harammış meğer

Biraz seni bilirler, biraz beni, Ama ne bilirler, Bu delinin seni deli gibi sevdiğini.

Sari giyer güneş olursun, Mavi giyer deniz olursun, Siyah giyer matem olursun, -Kim bilir belki bir gün, Beyaz giyer benim olursun.

Beni bos bir kutu farz et,icimi ise sevginle donat...

Eğer sen bana gözlerinle değil de kalbinle bakmış olsaydın seni ne kadar sevdiğimi çok iyi anlardın.

(f)//*+*(*)_Gözler_Kalbin_Aynasıdır_(*)//*+*(f) !!!! (f) Ben Senden Asla Vazgeçmem (f)!!!! Sensiz_Ben_Nefes_Alamam (f)

Ben Seni Kalbimi Yazdım, Bu Kalp Durmadık Sürece O Yazı Silinmez.

Gül nedir ki solup gider. Gün nedir ki gelip gider. Ateş nedir ki söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak Mezarda biter...

Askımı yazmaya dağ aradım, askımdan büyük dağ bulamadım...

Gülmek senin bir tutkun olsun, bir gün ağlarsan oda mutluluktan olsun...

Sevgi tıpkı bir gül gibidir rast gele tutarsan dikenleri batar yapraklarını açarsan duyguları akar ama tutmasını bilirsen o gül sana tapar

Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise aşkım uğruna bitti

Sensizliği Gökteki Yıldızlara yazmak isterdim sabah olunca kaybolsun diyé!!!

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, Oda sana sevgisini söyleyemeyecek kadar GURURLU

Yüreğime bir türlü o gitti diyemiorum…


Aşk Gülmekten çok ağlamak, yaşamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve aşk öyle haindir ki nerede imkansız varsa orayı sever…


Biliyorum Sen GüneşSin Etrafında Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayım Ve Bir Tek Bende Hayat Var


Bizim aşkımız istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamlı, ağrı kadar yıkılmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez. Aşk dediğin bizim gibi olmalı.


Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun. Ve artık söylüyorum “SENİ SEVİYORUM”


Sevgini göstereceksin söylemek yetmez. Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez. Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!

Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Herşeyi kaybetmeye değecek kadar sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

1 Gün 1 çılgınlık edip seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoksa sende sever misin?


Hiç yorum yok: